Rezervare

Cand este efectuata o rezervare de catre oaspete, acesta este implicit de acord cu Termenii si Conditiile, acestea avand valorea unui contract.

Hotelul se obliga a ii indeplini oaspetelui toate serviciile achizionate, in pachetul de servicii ales.

In cazul in care hotelul nu reuseste sa isi indeplineasca toate obligatiile (cazuri exceptionale: inundatii, defectiuni, cutremure etc) din motive de forta majora, furnizorul se obliga sa ii asigure acelasi pachet cu aceleasi servicii la alta unitate hoteliera, daca conditiile permit .

Confirmarea rezervării la Hotel se face printr-un email automat cu detaliile rezervării, trimis pe adresa de email furnizată în procesul de rezervare online. Vă rugăm să vă asigurați că toate datele introduse ( nume, prenume, perioada de rezervare, numar adulti, copii, varsta acestora, regimul de masa ales, tipul camerei, adresele de contact,  dar si informatiile legate de plati sunt corecte. Va rugam sa tineti cont ca toate platile efectuate cu cardul de vacanta sunt acceptate de catre furnizor doar daca acesta este emis pe numele persoanei care se cazeaza.

Tariful la care achizitioneaza oaspetelui pachetul nu poate fi schimbat. Tariful la unitatea de cazare poate suferi modificari in functie de oferte (Last Minute, Early Booking, Black Friday), dar oaspetele nu poate schimba tariful cu care a achizitat pachetul.

Check-in

Ora de check-in: 17:00

Ora de check-out: 11:00

Oaspetele se obliga a se prezenta la check-in incepand cu ora mentionata in documentul de confirmare –  ora 17:00. In cazul in care oaspetele ajunge la hotel inainte de ora check-in, acesta intelege ca acesta poate fi acomodat doar in cazul in care sunt camere disponibile.

Oaspetele este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Hotel.

Oaspetele este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate si certficatul/certificatele de nastere ale copiilor, precum si documentul de calatorie eliberat de catre Hotel. In cazul in care Calatorul nu are actele de identitate asupra sa isi asuma ca nu poate fii cazat la hotel si nu poate fi despagubit/rambursat.

In cazul in care numarul adultilor si/sau al copiilor declarati in rezervare difera de numarul adultilor si/sau a copiilor prezenti la cazare, oaspetele se obliga sa achite diferenta de cazare si de masa pentru acestia. In cazul in care numarul persoanelor depaseste capacitatea maxima a camerei achizionate, oaspetele isi asuma ca numarul total al persoanelor nu pot fi acomodate,

In cazul in care la prezentarea oaspetele la receptie, varsta copilului din rezervare difera de varsta copilului din certificatul de nastere, oaspetele se obliga la a plati diferenta de tarif la receptia hotelului.

Sedere

Hotelul se obliga a ii indeplini oaspetele toate serviciile achizitionate in rezervare.

Oaspetele isi asuma ca nu va distruge bunurile Hotelului.

Oaspetele isi asuma ca anumite servicii nu sunt incluse in pachetul achizitionat de el, si va trebui sa achite un cost suplimentar ca sa beneficieze de acel serviciu.

In cazul distrugerii de bunuri ale hotelului in timpul sederii oaspetelui, acesta isi asuma ca va plati pagube materiale catre Hotel. In cazul in care oaspetele refuza achitarea pagubelor, acesta accepta ca vor fi contacte autoritatile pentru rezolvarea daunei.


Check-out


Ora de check-out: 12:00;


Oaspetele isi asuma ca va elibera camera inainte sau la ora de check-out.

Late check-out-ul poate fi facut doar in functie de disponibilitate si va fi taxat cu suma fixa de 50 ron/ora si trebuie notificata receptia in prealabil.

La check-out oaspete se obliga a plati soldul restant de plata sa achite soldul in cazul in care acesta exista.

In cazul in care oaspetele efectuaza check-out fara a plati soldul de plata,  acesta accepta ca vor fi sesizate autoritatile pentru rezolvarea daunei.

In cazul in care oaspetele doreste sa elibereze camera inainte de data de check-out, acesta accepta ca nu poate fi rambursat, despagubit sau beneficia de alte servicii in schimbul noptilor de cazare si servciilor la care renunta.

Masa

Hotelul se obliga a ii indeplini oaspetelui toate conditiile de masa mentionate in rezervarea efectuata de Calator.

Oaspetele isi asuma ca nu poate primi alte servicii de masa suplimentare decat cele achizionate.

Oaspetele isi asuma faptul ca masa se serveste doar in spatiile amenajate servirii meselor in inauntrul Restaurantului Hotelului si nu poate poate parasi incinta cu produse alimentare din motive de siguranta alimentara.

Oaspetele se obliga la a respecta programul de masa si ordinea meselor, si in cazul in care lipseste din motive personale la o masa, acesta nu poate fi compensat sau despagubit.

Hotelul poate schimba programul de masa fara a notifica oaspetele in prealabil.

Renunţări, penalizări, despăgubiri

1. In cazul in care oaspetele renunta din motive persoanale sa la pachetul de servicii turistice pe care l-a achizitionat, el datoreaza Hotelului penalitati dupa cum urmeaza:

A. In cazul serviciilor de oaspetele NERAMBURSABILE penalitatile sunt de:

a) 100% din pretul pachetului de servicii, daca a ales optiunea de pachet Standard Nerambursabil indiferent de data la care oaspetele solicita renuntatarea;

b) 100% din pretul pachetului de servicii, in cazul in care oaspetele a achizitionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului “Early Booking “ sau “ Black Friday” sau “Last Minute” indiferent de data la care oaspetele solicita renuntarea;

c) Rezervarea Nerambursabila nu poate fi modificata in alta perioada decat cea achizitionata;

d) Rezervarea Nerambursabila nu poate fi anulata sau modificata sau rambursata pe motiv de boala, deces, motive personale etc.

In cazul serviciilor de calatorie FLEXIBILE conditiile sunt:

a) Oaspetele isi poate modifica durata si perioada sejurului cu pana la 7 zile inainte de inceperea sejurului. In momentul in care se doreste modificarea sejurului, tariful total de cazare platit de oaspete va fi considerat Avans. Reprogramarea sejurului se va face tinand cont de tariful si de disponibilitatea hotelului la care se doreste reprogramarea si Calatorul va putea folosi avansul pentru a isi face o noua rezervare. Daca in cazul in care costul total al sejurului va depasi avansul platit, Calatorul se obliga sa achite diferenta;

b) In cazul in care oaspetele doreste sa isi modifice sau sa anuleze cu mai putin de 7 zile inainte de cazare, acesta va fi taxat cu 100% din valoarea totala a sejurului sau.

c) Oaspetele nu poate modifica rezervarea efectuata decat o data.

d) In cazul in care oaspetele a modificat rezervarea, si din motive personale nu poate/nu doreste sa ajunga la rezervare, va fi penalizat cu 100% din valorea totala a sejurului sau.

e) Rezervarea poate fi modificata doar in anul in curs.

B. In cazul in care plata a fost efectuata cu, sau si cu tichete de vacanta, suma aferenta achitarii cu tichete de vacanta  nu va putea fi rambursata in nicio situatie penalitatea de la aliniatul anterior se va deduce in primul rand din valoarea tichetelor de vacanta.

Daca penalitatea este mai mare decat valoarea tichetelor, diferenta care depaseste valoarea tichetelor de vacanta se va retine din valoarea achitata prin alte instrumente de plata. In cazul in care valoarea tichetelor de vacanta este mai mare decat valoarea penalitatii, diferenta nu se restituie nici in tichete si nici in numerar in cazul in care oaspetelui nu doreste un alt serviciu turistic.