Ne bucură interesul manifestat față de Paradis Hotels și așteptăm să vă avem ca oaspeți. Vă rugăm să citiți și să țineți cont de următoarele reguli și informații atunci când efectuați o rezervare la un hotel din lantul Paradis Hotels.
Paradis Vacante de Vis SRL , în calitate de proprietar al website-ului www.hoteltopaz.ro, își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum și Politica de rezervare, fără niciun fel de notificare prealabilă.
Hotel = unitatea de cazare unde se cazeaza Calatorul;
Restaurant= unitatea unde se serveste masa in cadrul Hotelului;
Calator= persoana pe numele careia se face rezervare la Hotel si care achita serviciile catre Paradis Vacante de Vis SRL;
Rezervare
Cand este efectuata o rezervare de catre Calator, acesta este implicit de acord cu Termenii si Conditiile, acestea avand valorea unui contract.
Hotelul se obliga a ii indeplini Calatorului toate serviciile achizionate, in pachetul de servicii ales.
In cazul in care hotelul nu reuseste sa isi indeplineasca toate obligatiile (cazuri exceptionale: inundatii, defectiuni, cutremure etc) din motive de forta majora, furnizorul se obliga sa ii asigure acelasi pachet cu aceleasi servicii la alta unitate hoteliera, daca conditiile permit .
Confirmarea rezervării la Hotel se face printr-un email automat cu detaliile rezervării, trimis pe adresa de email furnizată în procesul de rezervare online. Vă rugăm să vă asigurați că toate datele introduse ( nume, prenume, perioada de rezervare, numar adulti, copii, varsta acestora, regimul de masa ales, tipul camerei, adresele de contact, dar si informatiile legate de plati sunt corecte. Va rugam sa tineti cont ca toate platile efectuate cu cardul de vacanta sunt acceptate de catre furnizor doar daca acesta este emis pe numele persoanei care se cazeaza.
Tariful la care achizitioneaza Calatorul pachetul nu poate fi schimbat. Tariful la unitatea de cazare poate suferi modificari in functie de oferte (Last Minute, Early Booking, Black Friday), dar Calatorul nu poate schimba tariful cu care a achizitat pachetul.
Check-in
Ora de check-in: 16:00;
Calatorul se obliga a se prezenta la check-in incepand cu ora mentionata in documentul de confirmare – ora 16:00. In cazul in care Calatorul ajunge la hotel inainte de ora check-in, acesta intelege ca acesta poate fi acomodat doar in cazul in care sunt camere disponibile.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Hotel.
Calatorul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate si certficatul/certificatele de nastere ale copiilor, precum si documentul de calatorie eliberat de catre Hotel. In cazul in care Calatorul nu are actele de identitate asupra sa isi asuma ca nu poate fii cazat la hotel si nu poate fi despagubit/rambursat.
Daca numele Calatorului pe care a fost facuta rezervarea nu este prezent la check-in, noul Calator trebuie sa achite suma fixa de 50 RON pentru schimbarea de nume.
In cazul in care numarul adultilor si/sau al copiilor declarati in rezervare difera de numarul adultilor si/sau a copiilor prezenti la cazare, Calatorul se obliga sa achite diferenta de cazare si de masa pentru acestia. In cazul in care numarul persoanelor depaseste capacitatea maxima a camerei achizionate, Calatorul isi asuma ca numarul total al persoanelor nu pot fi acomodate,
In cazul in care la prezentarea Calatorului la receptie, varsta copilului din rezervare difera de varsta copilului din certificatul de nastere, Calatorul se obliga la a plati diferenta de tarif la receptia hotelului.
Sedere
Hotelul se obliga a ii indeplini Calatorului toate serviciile achizitionate in rezervare.
Calatorul isi asuma ca nu va distruge bunurile Hotelului.
Calatorul isi asuma ca anumite servicii nu sunt incluse in pachetul achizitionat de el, si va trebui sa achite un cost suplimentar ca sa beneficieze de acel serviciu.
In cazul distrugerii de bunuri ale hotelului in timpul sederii Calatorului, acesta isi asuma ca va plati pagube materiale catre Hotel. In cazul in care Calatorul refuza achitarea pagubelor, acesta accepta ca vor fi contacte autoritatile pentru rezolvarea daunei.
Check-out
Ora de check-out: 12:00;
Calatorul isi asuma ca va elibera camera inainte sau la ora de check-out.
Late check-out-ul poate fi facut doar in functie de disponibilitate si va fi taxat cu suma fixa de 50 ron/ora si trebuie notificata receptia in prealabil.
La check-out Calatorul se obliga a plati soldul restant de plata sa achite soldul in cazul in care acesta exista.
In cazul in care Calatorul efectuaza check-out fara a plati soldul de plata, acesta accepta ca vor fi sesizate autoritatile pentru rezolvarea daunei.
In cazul in care Calatorul doreste sa elibereze camera inainte de data de check-out, acesta accepta ca nu poate fi rambursat, despagubit sau beneficia de alte servicii in schimbul noptilor de cazare si servciilor la care renunta.
Masa
Hotelul se obliga a ii indeplini Calatorului toate conditiile de masa mentionate in rezervarea efectuata de Calator. In cazul in care Hotelul nu isi poate indeplini serviciile de masa acesta se obliga la oferirea acelorasi conditii de masa la alta unitate hoteliera.
Calatorul isi asuma ca nu poate primi alte servicii de masa suplimentare decat cele achizionate.
Calatorul isi asuma faptul ca masa se serveste doar in spatiile amenajate servirii meselor in inauntrul Restaurantului Hotelului si nu poate poate parasi incinta cu produse alimentare din motive de siguranta alimentara.
Calatorul se obliga la a respecta programul de masa si ordinea meselor, si in cazul in care lipseste din motive personale la o masa, acesta nu poate fi compensat sau despagubit.
Hotelul poate schimba programul de masa fara a notifica Calatorul in prealabil.
Renunţări, penalizări, despăgubiri
1. In cazul in care calatorul renunta din motive persoanale sa la pachetul de servicii turistice pe care l-a achizitionat, el datoreaza Hotelului penalitati dupa cum urmeaza:
A. In cazul serviciilor de calatorie NERAMBURSABILE penalitatile sunt de:
a) 100% din pretul pachetului de servicii, daca a ales optiunea de pachet Standard Nerambursabil indiferent de data la care calatorul solicita renuntatarea;
b) 100% din pretul pachetului de servicii, in cazul in care calatorul a achizitionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului “Early Booking “ sau “ Black Friday” sau “Last Minute” indiferent de data la care calatorul solicita renuntarea;
c) Rezervarea Nerambursabila nu poate fi modificata in alta perioada decat cea achizitionata;
d) Rezervarea Nerambursabila nu poate fi anulata sau modificata sau rambursata pe motiv de boala, deces, motive personale etc.
e) In cazul in care Calatorul nu reuseste sa ajunga la Hotel din motive personale, poate schimba Numele Calatorului din pachetul achizitionat, si plati o suma fixa de 50 RON pentru schimbarea de nume.
In cazul serviciilor de calatorie FLEXIBILE conditiile sunt:
a) Calatorul isi poate modifica durata si perioada sejurului cu pana la 5 zile inainte de inceperea sejurului. In momentul in care se doreste modificarea sejurului, tariful total de cazare platit de Calator va fi considerat Avans. Reprogramarea sejurului se va face tinand cont de tariful si de disponibilitatea hotelului la care se doreste reprogramarea si Calatorul va putea folosi avansul pentru a isi face o noua rezervare. Daca in cazul in care costul total al sejurului va depasi avansul platit, Calatorul se obliga sa achite diferenta;
b) In cazul in care Calatorul doreste sa isi modifice sau sa anuleze cu mai putin de 5 zile inainte de cazare, acesta va fii taxat cu 50% din valoarea totala a sejurului sau.
c) Calatorul nu poate modifica rezervarea efectuata decat o data.
d) In cazul in care Calatorul a modificat rezervarea, si din motive personale nu poate/nu doreste sa ajunga la rezervare, va fi penalizat cu 100% din valorea totala a sejurului sau.
e) Rezervarea poate fi modificata doar in anul in curs.
B. In cazul in care plata a fost efectuata cu, sau si cu tichete de vacanta, suma aferenta achitarii cu tichete de vacanta nu va putea fi rambursata in nicio situatie penalitatea de la aliniatul anterior se va deduce in primul rand din valoarea tichetelor de vacanta.
Daca penalitatea este mai mare decat valoarea tichetelor, diferenta care depaseste valoarea tichetelor de vacanta se va retine din valoarea achitata prin alte instrumente de plata. In cazul in care valoarea tichetelor de vacanta este mai mare decat valoarea penalitatii, diferenta nu se restituie nici in tichete si nici in numerar in cazul in care calatorul nu doreste un alt serviciu turistic.